Humor i erhvervslivet

Med fremme af computer simulatorer, kan nogen Gentag alle business rutiner, før han går til feltet og har mulighed for at slappe af fra det kedelige arbejde med tal. Forretningsmanden kan koncentrere sig mere om de menneskelige faktorer: den kundeservice, relationer blandt kolleger og egenomsorg.

Besættelse med menneskelige faktorer er forpligtet til at håndtere følelser. Følelser diskenheder er ikke måles nøjagtigt, i strid med kognitive eller fysiske diskenheder. Vi kan måle IQ, eller vægtløftning, men ikke intensiteten af elsker eller hader. Meget begrænset svare på spørgeskemaer om tilfredshed fra et produkt eller en chef.

Vi ikke kan måle følelser, skyldes det, at de udvider hele tiden. Dette er deres vigtigste attribut. Det giver dem deres mest unikke kvalitet: evnen til at identificere sig med de andre og være empatisk. Vi kan huske kognitive eller fysiske metoder, men med følelser vi er efterladt nøgne som børn i en ødemark. Dette efterlader forretningsmand udsat for fejl af følelsesmæssig intelligens, og computerne kan ikke hjælpe ham.

Der er intet bedre derefter sans for humor, den bedste terapi for sjælen, til belysning af den menneskelige faktor. Definitionen af humor er: følelser lavet præcis. Det stammer direkte fra en overbelastet sind, som har til forsøger at lette de følelser, han står over med andre. Hver præcise udtryk for følelser er efterfulgt af det, som en del af en lettelse.

Hver affære er en transaktion af følelser. Disse er de præcise følelser, renset gennem lange forhandlingsprocessen. Mellem de forhandlende parter, efter en aftale lukker, kommer straks en gensidig følelse af følelsesmæssig lettelse. Mens det forsvinde ned, det skaber et produkt, i form af lethed af ånd, en humor.

Præcisionen af humor observationer gør dem velegnet til forretningsfolk uddannelse. Der er en brug for humor i alle aspekter af menneskelige relationer på arbejdspladsen, men det er begrænset, i skala og metoder. Der er humor workshops for forretningsfolk, men de er relativt sjældne, i modsætning til mængden af tid, dedikeret til self forbedring. Startende fra morgen møder, gennem motivation papirer, og endelig med den private læring, den gennemsnitlige forretningsmand give sig selv hele tiden følelsesmæssig intelligens råd. Sammenlign procentdelen af humor i det til humor i det almindelige liv, og du vil finde, mens daglige liv er en kontinuerlig indsats for laugher, erhvervslivet er en samarbejdedeiforbindelse indsats for at gøre livet mere alvorlige og tungere.

Forretningsmanden har brug for en stabil forsyning af beton, sund humor. Ellers kan han forvandles til acidly kyniker person.

Et medium af humor, tegneserie, er mere egnet derefter andre til forretningsmanden. Det visuelle aspekt af tegnefilmen gør det let at forstå indholdet. Det giver en visuel afslapning i visuelt intensiv verden af business.

Humor i erhvervslivet er ikke så simpelt som det ser ud. Det kræver professionalisme både humor og business. Det har at være præcis. Ellers er der fare for at komme ud af fokus. Laserpræcision er en del af nogen humor. Hvis målet er ubesvarede, er skaden stor.

To store daglige tegneserie beskæftiger sig direkte med erhvervslivet. En er Dilbert af Scott Adams. Du kan finde det på linket:

En anden er den daglige tegneserie af Randy Glasbergen. Du kan finde det på linket:

Lad os sammenligne mellem to tegneserie.

Dilbert er ikke en meget inspirerende påvirker. Tegnene er klodset. De skaber mere klodsede situationer. Det er et resultat af belastende overflade adfærd. Det er meget svært at forstå dem. Vi griner på dem, uden meget intellektuelle tilfredsstillelse.

Den daglige tegneserie af Randy Glasbergen er langt mere sofistikeret. En delikat situation, et resultat af interne handler tropper, som er i centrum og ikke et tegn. Situationen er altid en meget skarp begivenhed af mennesker adfærd, for det meste om penge. Den undvigende verden af penge at gøre motiver finder her sin præcise, sjove repræsentation. Tegnene, der tjener blot som et middel til afklaring. Emnet er ikke en bestemt karakter med unikke egenskaber, men en situation med en stærk fælles baggrund, som enhver kan støde på.

Dette gør den daglige tegneserie af Randy Glasbergen en gunstig valg for erhvervslivet. Forestil dig hvis vi kunne anvende det praktiske dagligt. Vi ville grine hele vejen til banken.

For at gøre det, vi har brug for en tættere fokus på business temaer. Nogen kan identificere og fungere korrekt, når man står overfor en situation, der var repræsenteret i en tegneserie med dynamisk udskiftning af tegn.

Behovet er for sofistikerede tegnefilm er enorm. Det er en menneskelig problemer løse teknik. Hver gang jeg åbner hjemmesiden, finder jeg nye konkrete inspirationer vedrørende forretningsaktiviteter, og som en bonus, vejledninger for andre aspekter af livet som sundhed, familie og self forbedring.

Den daglige tegneserie af Randy Glasbergen kombinerer intensitet med raffinement. En ny tegneserie udkommer når en dag, og det er bakket af et kæmpe arkiv.

Jeg foreslår, at den daglige tegneserie som den bedste måde til at indføre følelsesmæssig intelligens til erhvervslivet. Emnerne for tegningerne beskæftiger sig direkte med moderne business arena: computere og Internet arbejde, ledelse og medarbejdere, beslutningsprocessen, arbejde moral, og så videre. Det dækker i exactingness næsten ethvert felt, med en meget positiv indvirkning.

Det næste skridt er at tage den daglige tegnefilm til et højere niveau: øge omsætningen, tilføje flere sub-emner fra erhvervslivet og finde en måde at gennemføre dem til infrastrukturen i det daglige arbejde for en bedre verden.